مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 14:572022-03-05حوادث

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در استان کرمان/ دستگیری7 قاچاقچی و توقیف 5 خودرو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری اظها کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فاریاب هنگام گشت زنی شبانه در محدوده روستای حرمه یک دستگاه پژو پارس عبوری از جاده های خاکی را متوقف و در بازرسی از این خودرو، 403 کیلو تریاک کشف و در ادامه یک دستگاه خودروی پراید که راه پاک کن این خودرو بود نیز توقیف و راننده آن را دستگیر کردند.

این مقام ارشد پلیس استان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر جیرفت نیز با ردزنی و توقیف یک دستگاه وانت سایپا در محور جیرفت – دلفارد، 365 کیلو تریاک کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ارزوییه، گزارشی از پلیس استان البرز مبنی بر دپوی یک محموله سنگین تریاک در باغی در محدوده روستای دهسرد دریافت و بلافاصله این مورد را پیگیری کردند.

ناظری تصریح کرد: در ادامه ماموران ضمن ارتباط مستمر با پلیس استان البرز و با همکاری ماموران پاسگاه انتظامی دهسرد مکان دپوی مواد مخدر واقع در یک باغ را شناسایی و با جست وجوی چندین ساعته در این باغ موفق شدند چندین بسته بزرگ تریاک پنهان شده زیر خاک و لابه لای بوته ها را کشف کنند که در این رابطه نگهبان این محموله ها و در ادامه نیز با اقدامات بعدی ماموران، 4 متهم مرتبط با این محمول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در استان کرمان/ دستگیری7 قاچاقچی و توقیف 5 خودرو

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در استان کرمان/ دستگیری7 قاچاقچی و توقیف 5 خودرو