مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 14:572022-03-05دانش

مشارکت 150 نهاد مالی و سرمایه گذار حوزه فناوری در رویداد گام دوم


مدیرعامل صندوق پژوهش و نوآوری دانشگاه آزاد از دعوت صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از 150 نهاد مالی و سرمایه گذار حوزه فناوری و نوآوری جهت مشارکت در رویداد ملی گام دوم خبر داد.

- به نقل از دانشگاه آزاد، عسکری غلامزاده مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به اهمیت حضور سرمایه گذاران و نهادهای مالی در رویداد ملی گام دوم عنوان کرد: صندوق پژوهش و فناروی دانشگاه آزاد اسلامی در یکسالی که از عمر آن می گذرد، توانسته با بسیاری از نهادها و بخش های مالی و سرمایه گذاری وارد تعامل شده و توافقات و تفاهم نامه هایی نیز در همین راستا منعقد شده یا در آینده نزدیک امضا خواهد شد.

غلامزاده ادامه داد: با توجه به برگزاری رویداد ملی گام دوم که یک تحول عظیم در عرصه فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد است و این دانشگاه در چهل سالگی خود تمام ظرفیت ها و توانمندی های خود را به نمایش خواهد گذاشت، فرصتی فراهم آمده تا علاوه بر سرمایه گذاری و حمایت صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد از طرح ها و استارتاپ ها، سرمایه گذاران و نهادهای مالی را نیز در همین راستا فعال سازیم.

وی افزود: با توجه به محول نمودن وظیفه ارتباط با نهادهای مالی و سرمایه گذاری رویداد گام دوم از سوی جناب آقای دکتر طهرانچی؛ رییس دانشگاه آزاد اسلامی به مدیرعامل صندو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 150 نهاد مالی و سرمایه گذار حوزه فناوری در رویداد گام دوم

مشارکت 150 نهاد مالی و سرمایه گذار حوزه فناوری در رویداد گام دوم