مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 14:422022-03-05اقتصادي

سرانه فضای سبز قم افزایش یافت/ادامه بلاتکلیفی باغ سالاریه


مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: در طول چهارسال گذشته 9میلیون متر مربع فضای سبز به مجموعه قم اضافه شده که این میزان متوازن و متعادل در مناطق قم توزیع نشده است.

- ، پیام جوادیان ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم، با اشاره به مصرف 17 درصدی از آب شرب شهری در آبیاری فضای سبز اظهار داشت: ما تلاش کرده ایم تا حدامکان از پساب در آبیاری فضای سبز و پارک ها استفاده کنیم و در شهر قم فقط 17 درصد آبیاری ها از آب شرب استفاده می شود که باید این میزان به 4، 5 درصد برسد.

وی بیان داشت: مساحت فضای سبز قم بیش از 26 میلیون متر مربع است و سرانه فضای سبز به ازای هر شهروند 20 و نیم متر مربع می باشد که این میزان در سال 94، به ازای هر شهروند 13 و 8 دهم مترمربع بوده است.

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به نامتوازن بودن توزیع فضای سبز در قم عنوان کرد: در بحث توسعه فضای سبز، نزدیک به 9میلیون متر مربع داشتیم که این میزان متوازن و متعادل در شهر نیست و دلیل آن به نسبت کاربری ها و طرح تفصیلی بازمی گردد.

قصد داریم قدری این سرانه را اصلاح کنیم.

احداث 110 پارک شهری در قم وی افزود: طی چهار سال اخیر تاکنون 110 پارک شهری در قم احداث کردیم و در برخی مناطق همچون پردیسان، منطقه 4 و بخشی از منطقه یک از سرانه فضای سبز استاندارد بالاتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه فضای سبز قم افزایش یافت/ادامه بلاتکلیفی باغ سالاریه

سرانه فضای سبز قم افزایش یافت/ادامه بلاتکلیفی باغ سالاریه