مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 13:472022-03-05اقتصادي

جوابیه وزارت صمت پیرو توییت یکی از نمایندگان مجلس


سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به دنبال انتشار توییت یک عضو کمیسون اقتصادی مجلس به منظور تنویر افکار عمومی و آگاهی مخاطبان به ارائه توضیحاتی پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جوابیه آمده است: به دنبال انتشار توییت سید ناصر موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در تاریخ 15 بهمن ماه 1400 ، بدینوسیله توضیحات ارسالی از سوی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به منظور تنویر افکار عمومی و آگاهی مخاطبان به شرح زیر ارائه می شود: در راستای برنامه ریزی و عرضه خودروهای سبک برقی، برنامه اجرایی حمایت از تولید 15 هزار دستگاه خودروهای سواری برقی و هیبریدی مطابق ردیف 5 محور چهارم برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال 1399 تدوین و در حال اجرا است.

همچنین بسته حمایتی پیشنهادی به دولت با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و شرکت بهینه سازی مصرف سوخت در سال 1399 تدوین و تصویب شده است.

در حال حاضر شرکت های خودروسازی فردا و کرمان خودرو اقدامات لازم برای بهره برداری از مصوبه مذکور را با هماهنگی این سازمان در دستور کار خود دارند.

ضمنا در زمینه طراحی و توسعه خودروهای برقی فعالیت های زیر توسط شرکت های خودروساز داخلی در حال انجام است که مهم ترین آنها عبارتند از: _ خودرو تارا برقی توسط شرکت ایران خودرو _ خودرو شاهین برقی توسط شرکت سایپا _ خودرو برقی شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوابیه وزارت صمت پیرو توییت یکی از نمایندگان مجلس

جوابیه وزارت صمت پیرو توییت یکی از نمایندگان مجلس