مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 13:422022-03-05اجتماعي

اختصاص 40 هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان


معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از اختصاص 40 هزار میلیارد تومان به طرح رتبه بندی فرهنگیان خبر داد و گفت: ایجاد تحول درسی یکی از ضروریات آموزش و پرورش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم احمدی لاشکی ظهر شنبه در مراسم معارفه مدیر کل جدید آموزش و پرورش گیلان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: ساختار آموزش و پرورش به گونه ای است که اشتباهات افراد در آن کل جامعه را تحت تأثیر قرار می دهد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه یک دهه از ابلاغ سند تحول بنیادین گذشته اما تاکنون جز سخنرانی ها و نشست ها، نیروی انسانی تربیت نکردیم، افزود: هنوز تحول در نیروی انسانی صورت نگرفته و تمام توانمان را برای معلم نگذاشته ایم.

وی با اشاره به اینکه عملیاتی شدن سند تحول بنیادین نیازمند اولویت قرار دادن آموزش و کشور است، ادامه داد: معلم مهمترین رکن آموزش است و اگر به انتظارات به حق آنان مانند اجرای طرح رتبه بندی به خوبی پاسخ ندهیم به اهداف آموزشی خود نمی رسیم.

احمدی لاشکی بیان کرد: اگر معلم درست، متخصص و کاردان تربیت نکنیم و دانشگاه فرهنگیان را در اولویت قرار ندهیم در حوزه توسعه منابع انسانی به موفقیتی دست نخواهیم یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 40 هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان

اختصاص 40 هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان