مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 13:222022-03-05ورزشي

بلاتکلیفی تیم ماهشهر برای چگونگی حضور در فصل جدید لیگ برتر ووشو


سرمربی تیم ووشو بندر ماهشهر علی رغم کسب عنوان سومی رقابت های لیگ برتر می گوید در حالی که سایر تیم های لیگ برتری از یکی، دو ماه پیش اردوهای خود را برای فصل جدید لیگ برتر شروع کرده اند، - ایسنا/خوزستان سرمربی تیم ووشو بندر ماهشهر علی رغم کسب عنوان سومی رقابت های لیگ برتر می گوید در حالی که سایر تیم های لیگ برتری از یکی، دو ماه پیش اردوهای خود را برای فصل جدید لیگ برتر شروع کرده اند، این تیم هنوز در این زمینه اقدامی نداشته است.

احمد عسکری مهر در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: پس از سه سال حضور در لیگ یک ووشو با زحمات بازیکنان مان موفق شدیم، بدون هیچ گونه اسپانسر و با حمایت بسیار کم فرمانداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان به لیگ برتر صعود کنیم و اکنون سه سال از حضور ما در این سطح از رقابت ها می گذرد.

وی ادامه داد: در دو سال ابتدایی حضورمان در لیگ برتر برای بقا تلاش می کردیم تا این که در سال 1400 یعنی سومین فصل حضورمان در لیگ برتر با تقویت تیم و کادر فنی توانستیم برای اولین بار در تاریخ ووشو آقایان استان خوزستان، سکوی سوم لیگ برتر را به خود اختصاص دهیم.

ما در این مسابقات پارس جنوبی که شش، هفت سال قهرمان لیگ برتر ایران بود و با اسپانسر بسیار بزرگ در مسابقات حضور داشت را در دیدار رده بندی شکست دادیم و مانع از روی سکو رفتن این تیم شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی تیم ماهشهر برای چگونگی حضور در فصل جدید لیگ برتر ووشو

بلاتکلیفی تیم ماهشهر برای چگونگی حضور در فصل جدید لیگ برتر ووشو