مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 13:122022-03-05اقتصادي

بانک ها از پرداخت حق کسب و پیشه به شهرداری هشترود سر باز می زنند


متاسفانه اکثر بانک های موجود در شهر از پرداخت حق کسب و پیشه به شهرداری سر باز می زنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار هشترود گفت: متاسفانه اکثر بانک های موجود در شهر از پرداخت حق کسب و پیشه به شهرداری سر باز می زنند.

مهدی پورصادق در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: شهرداری یک نهاد خودگردان است و از طریق پرداخت عوارض، حق کسب و پیشه و چندین مورد دیگر به ساماندهی فضاهای موجود و پرداخت حقوق کارکنان می پردازد و لذا از عموم مردم و ادارات تقاضا می کنیم نسبت به پرداخت مطالبات شهرداری در اسرع وقت اقدام کنند.

وی افزود: علی رغم دستور العمل صریح دیوان عدالت اداری به ادارات نسبت به واریز عوارض و حق کسب و کار به شهرداری متاسفانه اداراتی که بدهکار شهرداری هستند، نسبت به این دستور العمل و پرداخت دیون این اداره بی تفاوت هستند.

پور صادق ادامه داد: با توجه به نزدیکی سال جدید و بهبود فضای شهری از ادارات خدمات رسان می خواهیم از هر گونه حفاری جلوگیری کنند تا چهره بصری شهری بر هم نخورد و از مردم می خواهیم در مشارکت و ساماندهی فضای شهری با شهرداری همکاری داشته باشند.

شهردار هشترود در پایان از جمع آوری چندین متکدی وارداتی که از سایر شهرهای کشور به هشترود سرازیر شده بودند خبر داد و گفت: هر گونه تکدی گری در هشترود توسط نیروهای شهرداری جمع آوری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها از پرداخت حق کسب و پیشه به شهرداری هشترود سر باز می زنند

بانک ها از پرداخت حق کسب و پیشه به شهرداری هشترود سر باز می زنند