مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 13:072022-03-05سياسي

لزوم عزم جدی مسئولان برای حل مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران


دبیر مجمع ایثارگران و جانبازان شیمیایی گیلان خواستار عزم جدی مسئولان برای مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران شد و گفت: رسانه نیز باید در این زمینه بیشتر ورود کنند.

- ، بهبود نصیری پیش از ظهر شنبه دیدار با اعضای مجمع ایثارگران و جانبازان شیمیایی گیلان با رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ضمن تبریک اعیاد مبارک شعبان، گفت: ایثار و از جان گذشتگی شهدا و صبر و بردباری خانواده معظم آنان و همچنین فداکاری و وفاداری جانبازان به تأسی از امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) است.

نصیری از رسانه ها خواست تا بیشتر از گذشته به مشکلات ایثارگران بپردازند و اظهار کرد: حل مشکلات عدیده خانواده خانواده معظم شهدا و جانبازان عزم جدی مسئولان را می طلبد.

دبیر مجمع ایثارگران و جانبازان شیمیایی گیلان با اشاره به زیبایی و طبیعت سرسبز استان گیلان، تصریح کرد: متأسفانه عمده مشکلات اقتصادی مردم این استان زیر پوشش سبز و زیبایی ظاهری آن پنهان مانده است.

وی به مشکلات بیکاری جوانان اشاره کرد و افزود: سفر اخیر رییس جمهور به گیلان فرصت مناسبی برای طرح و حل مشکلات و معضلات اقتصادی استان بود.

نصیری با بیان اینکه اقدام دولت در آزادسازی سواحل قابل تقدیر است، تاکید کرد: باید از حریم مقدس استان گیلان که همواره به عنوان پایگاه اول بزرگان مذهب شیعه مطرح بوده، مراقبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم عزم جدی مسئولان برای حل مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران

لزوم عزم جدی مسئولان برای حل مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران