مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 12:572022-03-05فرهنگي

نمایش نسخه مرمت شده بلمی به سوی ساحل


نسخه مرمت شده « بلمی به سوی ساحل» رسول ملاقلی پور به نمایش در می آید.

- نسخه مرمت شده بلمی به سوی ساحل رسول ملاقلی پور به نمایش در می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نسخه مرمت شده فیلم سینمایی بلمی به سوی ساحل به نویسندگی و کارگردانی زنده یاد رسول ملاقلی پور به مناسبت پانزدهمین سالروز درگذشت این هنرمند و برای اولین بار دوشنبه 16 اسفند در سینماتک خانه هنرمندان ایران نمایش داده می شود.

چهارصد و نود و پنجمین برنامه سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش نسخه مرمت شده فیلم بلمی به سوی ساحل ساخته رسول ملاقلی پور سینماگر فقید ایران اختصاص دارد.

این برنامه با حضور حسین سلطان محمدی منتقد و کارشناس سینما روز دوشنبه 16 اسفند 1400 از ساعت 17:30 در تالار ناصری خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

بلمی به سوی ساحل فیلمی به کارگردانی و نویسندگی رسول ملاقلی پور محصول سال 1364 است و در خلاصه داستان آن آمده است: در اواخر مهر ماه 1359، هنگامی که خرمشهر در خطر سقوط قرار دارد، یک گردان از پاسداران به فرماندهی مرتضی برای کمک به رزمندگان این شهر از تهران حرکت می کند و چون جاده های آن حوالی در دست عراقی هاست، آنان بایستی از بندر ماهشهر به وسیله هلی کوپتر خود را به خرمشهر برسانند اما کوشش او برای در اختیار گرفتن هلیکوپتر ناکام می ماند و مرتضی گردانش را با یک لنج از طری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش نسخه مرمت شده بلمی به سوی ساحل

نمایش نسخه مرمت شده بلمی به سوی ساحل