مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 12:072022-03-05اجتماعي

ویترین اشرافیت زندگی بلاگرها در برابر دست خالی مردم


کارشناس امور اجتماعی استانداری قزوین گفت: بلاگر به وسیله ابزارهای مختلف به دنبال درآمد و جذب دنبال کننده است اما این درحالی است که اثر اجتماعی روی مخاطب کاملا مستقیم و مشهود است و موجب تغییر فرهنگ جامعه می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، فضای مجازی یکی از مهم ترین ابزارهایی است که این روزها بیشتر از همیشه مورد استفاده مردم قرار گرفته است اما این ابزار هم همانند بسیاری از دیگر ابزارها آسیب ها و تهدیداتی برای جامعه دارد.

پس از شیوع کرونا به دلیل غیر حضوری شدن مدارس سن استفاده از فضای مجازی به حد زیادی پایین آمده است تا جایی که در حال حاضر تقریبا تمام کودکان دسترسی به فضای مجازی دارند.

از آنجایی هم که در کشور ما قانونی مبنی بر عدم استفاده کودکان جهت عضویت در فضای مجازی وجود ندارد بنابراین به سادگی می توانند وارد فضای مجازی شده و به تمام اطلاعات دسترسی پیدا کنند.

بعضی  والدین نگران فرزندانشان هستند و برخی دیگر از فرزندانشان استفاده ابزاری می کنند تا در فضاز مجازی به در آمد برسند.

استفاده ابزاری از کودکان نیز یکی دیگر از مشکلاتی است که این روزها توسط بلاگرها مطرح می شود و از کودکان خود برای جذب مخاطب استفاده می کنند که البته به نظر می رسد این استفاده ابزاری هیچ تفاوتی با اینکه کودک در سر چهار راه ها گلفروشی کند ندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویترین اشرافیت زندگی بلاگرها در برابر دست خالی مردم

ویترین اشرافیت زندگی بلاگرها در برابر دست خالی مردم