مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 12:072022-03-05اجتماعي

بهره برداری از بوستان 16 هکتاری ایرانیان تا پایان سال


مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران از بهره برداری بوستان 16 هکتاری ایرانیان در منطقه 19 تا پایان سال خبر داد.

- به گزارش، علی محمد مختاری ضمن اشاره به برنامه سازمان متبوعش تا پایان سال درباره زمان آبیاری فضای سبز در پایتخت گفت: میزان آبیاری با توجه به بافت خاک، درجه حرارت محیط، فصل رویش، نیاز آبی گیاه و … متفاوت است؛ در فصول گرم سال و با توجه موارد عنوان شده به منظور جلوگیری از تبخیر و هدر رفت آب در رابطه با ساعات آبیاری از طرف سازمان بوستان ها و فضای سبز دستورالعمل های فنی و کاربردی به مناطق ابلاغ و بر اساس آن آبیاری انجام می شود؛ درواقع در زمان غروب آفتاب آبیاری آغاز و تا صبح ادامه داشته و در طول روز آبیاری انجام نمی شود.

مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران ادامه داد: در حال حاضر آبیاری فضای سبز شهر تهران از طریق آب خام و استفاده از پساب تصفیه شده، روان آب های سطحی، قنوات و چاه های آب انجام می شود.

وی در خصوص قانون عدم کاشت چمن در تهران عنوان کرد: با توجه به پدیده خشکسالی و کاهش نزولات آسمانی، افت آب های زیرزمینی و همچنین هزینه های نگهداری چمن، قانون ممنوعیت کاشت چمن در شهر تهران در حال اجرا است و هم اکنون شاهد آن هستیم که در فضای سبز بوستان ها، حاشیه بزرگراه ها و معابر شهری چمن کاشته نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از بوستان 16 هکتاری ایرانیان تا پایان سال

بهره برداری از بوستان 16 هکتاری ایرانیان تا پایان سال