مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 12:022022-03-05ورزشي

280 تیم دانش دانش آموزی در مسابقات لیگ علمی پایا ثبت نام کردند


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین از ثبت نام 280 تیم دانش آموزی قزوینی در مسابقات لیگ علمی بین المللی پایا خبر داد.

- سرهنگ ابراهیم رسولی فر در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری دوره مقدماتی لیگ علمی پایا اظهار کرد: لیگ علمی بین المللی پایا بزرگ ترین مسابقه ی گروهی کشور و جهان اسلام است که بستری را برای دانش آموزان توانمند و علاقه مند فراهم کرده تا در یک جریان آموزشی و رقابتی سالم، به دانسته های خود بیافزایند و در یک رقابت دلچسب و گروهی، تبادل دانش و بهتر اندیشیدن را تجربه کنند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین اذعان کرد: هدف اصلی در لیگ علمی بین المللی پایا ارتباط بین علوم پایه و تقویت دانش آموزان در تبدیل قدرت علم به عمل است.

ترویج روحیه پژوهشی و پرسشگری، هدایت دانش آموزان در مسیر تحقیق و پژوهش و طراحی لیگ های پژوهشی و کارآفرینی در کنار لیگ علمی، رویکرد اصلی پایا به شمار می رود.

وی ادامه داد: المپیاد بین الملل پایا به عنوان بزرگترین لیگ گروهی جهان اسلام برای دانش آموزان پایه های اول تا ششم و دوره اول متوسطه در یک رشته واحد به عنوان علوم پایه متشکل از دروس ریاضی- علوم و در پایه دهم و یازدهم در رشته های علوم ریاضی، تجربی و علوم انسانی و لیگ علوم کامپیوتر و برنامه نویسی، پژوهشی و کارآفرینی در مقطع مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

280 تیم دانش دانش آموزی در مسابقات لیگ علمی پایا ثبت نام کردند

280 تیم دانش دانش آموزی در مسابقات لیگ علمی پایا ثبت نام کردند