مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 11:472022-03-05اجتماعي

درخت بانی به جای درختکاری در اصفهان


مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان از درخت بانی به جای درختکاری در اصفهان خبر داد و گفت: امسال حفاظت از درختان موجود، تجلیل از درختان کهن سال و ایجاد باغ های موضوعی و خاطره در شهر اصفهان در دستور کار قرار گرفته است.

- مجید عرفان منش در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه هفته منابع طبیعی و روز درختکاری امسال کمی متفاوت از سال های گذشته است، اظهار کرد: برنامه های امسال را به جای درختکاری به سمت درخت بانی سوق داده ایم.

وی گفت: با توجه به کمبود آب، خشک سالی و خشکی رودخانه زاینده رود، توسعه حجمی فضای سبز در شهر اصفهان نداریم.

ضمن اینکه با انجام برنامه های فرهنگی تلاش می کنیم مشارکت شهروندان را در راستای حفظ فضای سبز شهر جلب کنیم تا شهروندان درختان موجود را سرمایه های شهر بدانند که حیات شهر و شهروندان وابسته به آن ها است.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه از امسال توزیع عمومی نهال نداریم، گفت: به صورت هدفمند نهال توزیع می شود؛ به این صورت که توزیع نهال را مختص هفته درختکاری و هفته های آخر اسفند قرار ندادیم و در طول سال این اتفاق می افتد.

وی ادامه داد: به جای توزیع نهال، شهروندان محل کاشت نهال را انتخاب می کنند و ما این محل را در قالب باغ خاطره ها آماده می کنیم، ضمن اینکه گونه های مث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخت بانی به جای درختکاری در اصفهان

درخت بانی به جای درختکاری در اصفهان