مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 11:422022-03-05اقتصادي

جزییات مدیریت هوشمند پارک حاشیه ای در تهران/ پرداخت نقدی عوارض ممنوع شد


سرپرست معاونت بهره برداری از سیستم های حمل و نقل سازمان حمل و نقل و ترافیک، جزییات مدیریت هوشمند پارک حاشیه ای معابر شهر تهران را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، عمار سعیدیان فر سرپرست معاونت بهره برداری از سیستم های حمل و نقل سازمان حمل و نقل و ترافیک، در خصوص مدیریت پارک حاشیه ای معابر شهر تهران گفت: مدیریت هوشمند پارک حاشیه ای معابر شهر تهران یکی از برنامه های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران است که هدف از اجرای آن، مدیریت تقاصای سفر، ساماندهی ترافیکی معابر، عدالت در دسترسی به جای پارک، جلوگیری از تخلفات ساکن و پارک دوبل و کاهش ترافیک خودروهای سرگردان خواهان جای پارک می باشد.

  وی گفت: توقف خودروها در پارک حاشیه ای معابر به صورت کوتاه مدت بوده و خروجی اصلی اجرای طرح مذکور، کاهش بار ترافیکی معابر و روان سازی جریان ترافیک است.

سرپرست معاونت بهره برداری از سیستم های حمل و نقل و محدوده های ترافیکی تأکید کرد: توقف در پارک حاشیه ای کمتر از  زمان نیم ساعت رایگان بوده و بعد از آن بر اساس تعرفه مصوب شورای شهر، مبلغی به عنوان عوارض پارک حاشیه ای در نظر گرفته می شود.

وی گفت: با  اجرای مدیریت هوشمند پارک حاشیه ای، هر گونه پرداخت نقدی عوارض پارک حاشیه ای ممنوع است و شهروندان با شارژ حساب کاربری تهران من ، می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مدیریت هوشمند پارک حاشیه ای در تهران/ پرداخت نقدی عوارض ممنوع شد

جزییات مدیریت هوشمند پارک حاشیه ای در تهران/ پرداخت نقدی عوارض ممنوع شد