مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 11:372022-03-05سياسي

اولین جشنواره ملی تئاتر درسی کشور آغاز شد


اولین جشنواره ملی تئاتر درسی با هدف جریان سازی مفاهم آموزشی در قالب هنر، در محل سالن آمفی تئاتر کانون دانش آموزی شهید عمرانی شهرستان میناب از 14 الی 16 اسفندماه 1400 برگزار می شود.

- فرماندار شهرستان میناب صبح امروز (14 اسفندماه) در آیین افتتاحیه اولین جشنواره ملی تئاتر درسی با اشاره به مبعث پیامبر اکرم ( ص) گفت: ترویج و اتمام مکارم اخلاق دینی و اسلامی از اهداف و اصول مهم مبعث پیامبر گرامی بوده است.

مجید سلحشور افزود: برای رسیدن به این هدف باید از تمام ظرفیت ها استفاده برد که بکار گیری از هنر در توسعه اخلاق اسلامی از ضروریات جامعه امروزی است.

به گفته وی، تلفیق هنر با مفاهیم آموزشی و تربیتی، جذابیت، هیجان و انگیزه را به دنبال خواهد داشت و موجب ماندگاری بیشتر و انتقال آسان تر مطالب و مفاهیم خواهد شد.

فرماندار شهرستان میناب ادامه داد: مشارکت بیش از چهار هزار دانش آموزی در اولین جشنواره ملی تئاتر درسی این پیام را دارد که دانش آموزان خواستار ایجاد تنوع در آموزش و تغییر رویکرد آموزش از روشهای سنتی به سمت و سوی روشهای نوین و در قالب هنر هستند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان میناب و رییس برگزاری اولین جشنواره ملی تئاتر درسی، اظهار داشت: چهار هزار و 163 اثر دانش آموزی از 32 استان کشور در تاریخ اول آذر ماه الی 25 بهمن ماه سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جشنواره ملی تئاتر درسی کشور آغاز شد

اولین جشنواره ملی تئاتر درسی کشور آغاز شد