مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 11:322022-03-05دانش

اعضای برتر هیئت علمی دانشگاه ها الگو های مناسبی برای ارتباط با جامعه و صنعت هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد سیف، مدیرکل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم امروز در آیین تقدیر از دانشمندان برتر در همکاری با جامعه و صنعت، - مدیرکل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم گفت: انتخاب اعضای هیات علمی برتر در ارتباط با جامعه و صنعت می توانند الگو های مناسبی برای ارتباط با جامعه و صنعت باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد سیف، مدیرکل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم امروز در آیین تقدیر از دانشمندان برتر در همکاری با جامعه و صنعت، افزود: قرار بود این مراسم در پایان هفته پژوهش وفناوری برگزار شود، ولی برگزاری آن با تاخیر انجام شد.

وی با اشاره به مطرح شدن حوزه نوآوری و فناوری در کشور در سال های اخیر، اظهار کرد: در این راستا مواردی، چون ماموریت گرا شدن دانشگاه ها برای پاسخگویی به نیاز جامعه و صنعت و اجرا شدن پایان نامه های تقاضا محور از جمله موضوعاتی است که لازم است از سوی اساتید پیگیری شوند.

سیف با اشاره به انتخاب اعضای هیات علمی برتر در ارتباط با جامعه و صنعت، خاطر نشان کرد: بر این اساس دانشگاه ها 134 نفر از اعضای هیات علمی خود را که بر اساس شاخص هایی ارزیابی شده بودند، معرفی و تقدیر کردند و از سوی وزارت علوم نیز لوح های تقدیری ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای برتر هیئت علمی دانشگاه ها الگو های مناسبی برای ارتباط با جامعه و صنعت هستند

اعضای برتر هیئت علمی دانشگاه ها الگو های مناسبی برای ارتباط با جامعه و صنعت هستند