مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 11:322022-03-05اقتصادي

تبدیل 50 درصد تولیدات کشاورزی اردبیل به محصولات با ارزش افزوده


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: 50 درصد تولیدات کشاورزی استان اردبیل در قالب صنایع تبدیلی و تکمیلی به محصولات با ارزش افزوده بیشتر تبدیل می شود.

- ایسنا/اردبیل رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: 50 درصد تولیدات کشاورزی استان اردبیل در قالب صنایع تبدیلی و تکمیلی به محصولات با ارزش افزوده بیشتر تبدیل می شود.

خلیل نیکشاد چهارم اسفند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روان سازی کارها در بهبود فضای کسب و کار و صدور مجوزها از اقدامات مؤثر و رویکردهای اصلی سازمان است که با همکاری بخش خصوصی و خرد جمعی سعی داریم تا دست اندازها برطرف و روان سازی امور را در این بخش شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: 90 درصد صدور مجوزها در بخش کشاورزی با محوریت نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی انجام می شود که سعی می کنیم به استعلامات در قالب تبصره 4 ماده یک پاسخ صریح و سریعی را بدهیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ضرورت توسعه صنایع بسته بندی، سرتینگ، فرآوری و تبدیلی را یادآور شد و گفت: هر چند استان اردبیل در دانش ژنتیک و صنایع تبدیلی ضعیف بوده اما در سال های اخیر سعی شده تا 50 درصد محصولات تولیدی استان در بخش کشاورزی که 2 میلیون تن مواد خام را شامل می شود در صنایع تبدیلی و تکمیلی فرآوری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل 50 درصد تولیدات کشاورزی اردبیل به محصولات با ارزش افزوده

تبدیل 50 درصد تولیدات کشاورزی اردبیل به محصولات با ارزش افزوده