مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 11:272022-03-05سياسي

آغاز به کار پویش ملی «به عشق مهدی هواداریم» در مسجد مقدس جمکران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، مهدی دانش آشتیانی با بیان اینکه میلاد حضرت مهدی (عج) از مناسبت هایی است که امکان تبلور و تاکید بر شخصیت حاضر و ناظر حضرت را فراهم کرده است اظهار کرد: بر این اساس پویش به عشق مهدی هواداریم با هدف راه اندازی جریان یکپارچه اجتماعی و رسانه ای در راستای تقویت حس امید و همدلی در میان اقشار مختلف جامعه برای نیمه شعبان امسال برنامه ریزی شده است.

وی افزود: یکی دیگر از اهداف راه اندازی این پویش، تعیین و تثبیت روز نیمه شعبان به عنوان نماد دستگیری و گره گشایی در جامعه است.

مدیر هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه شعار این پویش، هوادار مهدی، هوادار مردم است تعیین شده خاطرنشان کرد: تمام اقشار و به طور خاص آنان که دل در گرو امام عصر(عج) داشته و خود را منتظر آن حضرت می دانند می توانند با تولید محتوای مناسب و با لحن صمیمی در این پویش شرکت کنند.

وی ادامه داد: محورهای اصلی پویش هواداریم شامل گره گشایی از همسایگان با محوریت مساجد محل، ارائه خدمات رایگان یا با تخفیف توسط صنوف، حضور در مراسم گلریزان نیمه شعبان در سراسر کشور و استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی است.

مدیر هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران اضافه کرد: محتوای تولید شده می تواند در قالب بنر، خبر، مصاحبه، گزارش و یادداشت و آگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار پویش ملی «به عشق مهدی هواداریم» در مسجد مقدس جمکران

آغاز به کار پویش ملی «به عشق مهدی هواداریم» در مسجد مقدس جمکران