مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 11:172022-03-05اقتصادي

تبدیل پایانه آزادگان به یکی از مهم ترین زیرساخت های شبکه مترو تهران


پایانه آزادگان به یکی از مهمترین زیرساخت های شبکه مترو تهران تبدیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، نشست بررسی آخرین وضعیت عملیات اجرایی پروژه احداث پایانه آزادگان، با مرور محدودیت های محیطی و فنی شروع پروژه و ارائه بازطراحی های صورت گرفته توسط مشاور طرح آغاز شد و در ادامه پیمانکاران مربوطه، برنامه زمان بندی افتتاح فاز نخست پایانه باتوجه به روند تأمین مالی پروژه را تشریح کردند.

درستی مدیرعامل شرکت مترو تهران در جریان بازدید از بخش های مختلف پایانه، ضمن مشاهده عینی مشکلات پیش روی روند عملیات اجرایی طرح، نقطه نظرات خود مبنی بر راهکارهای تسریع میزان پیشرفت پروژه را ارائه کرد.

وی با بیان اینکه در شرایط کمبود ناوگان حمل و نقلی، دپو - پارکینگ ها نقشی پررنگ و تأثیرگذار در بهبود کیفیت ارائه خدمات به مسافران ایفا می کنند، بهره برداری از پایانه آزادگان برای خط 3 که یکی از پرمسافرترین خطوط فعلی شبکه مترو تهران است را امری بسیار ضروری و مهم دانست.

 درستی با اشاره به آنکه در آینده و با احداث خطوط جدید 9 و 11 می توان از طرح های توسعه اییی پایانه موجود برای سرویس دهی به خطوط مذکور نیز استفاده کرد، پایانه آزادگان را از جمله مهمترین زیر ساخت های شبکه مترو قلمداد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل پایانه آزادگان به یکی از مهم ترین زیرساخت های شبکه مترو تهران

تبدیل پایانه آزادگان به یکی از مهم ترین زیرساخت های شبکه مترو تهران