مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 11:172022-03-05سياسي

دشمن در سخن نرم و در عمل جنایتکارانه عمل می کند


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: استکبار در حرف بسیار نرم سخن می گوید ولی در عمل هر کجا که وارد شد جز جنایت و آدم کشی کاری از پیش نبرد.

- ، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح شنبه در نشست ائمه جمعه خراسان جنوبی اظهار کرد: متأسفانه در بسیاری از موارد دشمن جای جلاد و شهید را عوض کرده است که در جهاد تبیین باید به این موضوعات توجه داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پهلوی 44 هزار روستای شش دانگ را از مردم دزدید و به نام خود کرد، بیان کرد: یا این حال با ترفند و کلک می خواهند دوران پهلوی را تطهیر کنند و بگویند در آن زمان دزدی نمی شده است.

عبادی ادامه داد: بعد از انقلاب نیز به راستی آیا انقلابی ها و مؤمنین از اموال مردم سو استفاده می کنند یا کسانی که نفوذی همان سلطنت طلب ها بوده و افکاری مخالف جبهه انقلاب دارند؟ وی گفت: دشمن بعد از پروژه ها و ترفندهایی که برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب پیاده کرده است اکنون به سمت نفوذ جریان لیبرال حتی در حوزه ها و در همین لباس روحانیت حرکت کرده است و از این جهت باید هوشیار باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: باید برای نسل جدید تبیین کنیم که اگر انقلاب به پیروزی نمی رسید و یا در حال حاضر متوقف شود چه بر سر ایران و اسلام می آید و با استدلال و منطق این موارد را توضیح دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در سخن نرم و در عمل جنایتکارانه عمل می کند

دشمن در سخن نرم و در عمل جنایتکارانه عمل می کند