مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 11:172022-03-05سياسي

بازگشت 40 هزار مترمربع از حریم رودخانه البرز به بیت المال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو حسین فاضلی رییس دادگستری استان البرز در جریان تخریب ویلای ساخته شده در حریم رودخانه کرج که امروز شنبه چهاردهم اسفند ماه سال جاری برگزار شد، - فاضلی از رفع تصرف 44 هزار متر مربع از اراضی مرتبط با رودخانه البرز به بیت المال با تخریب بنا های ساخته شده در حریم رودخانه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو حسین فاضلی رییس دادگستری استان البرز در جریان تخریب ویلای ساخته شده در حریم رودخانه کرج که امروز شنبه چهاردهم اسفند ماه سال جاری برگزار شد، اظهار کرد: در دوره تحول قوه قضاییه و ورود رییس قوه و اطلاع وی از مشکلات موجود به مسائل مختلف و حل مشکلات با رویکرد مسئله محور ورود کردند.

فاضلی همچنین از رفع تصرف 44 هزار متر مربع از اراضی مرتبط با رودخانه البرز به بیت المال با تخریب بنا های ساخته شده در حریم رودخانه خبر داد.

وی اضافه کرد: رسیدگی به پرونده ها و رعایت حقوق زندانیان و متهمان در هنگام پیگیری پرونده ها و همچنین در انبار های تملیکی و موضوع بورس ورود خوبی داشتند و با رویکرد حل مشکل و آسیب شناسی مشکلات اتفاقات خوبی رخ داده است.

رییس دادگستری استان البرز گفت: علت تشکیل پرونده ها قوه قضاییه نبوده و به ویژه در خصوص پرونده های کثیرالشاکی مثل ساخت ملک و ویلا در حریم رود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 40 هزار مترمربع از حریم رودخانه البرز به بیت المال

بازگشت 40 هزار مترمربع از حریم رودخانه البرز به بیت المال