مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 11:172022-03-05اجتماعي

فرزندان بهزیستی در مسیر زیست اجتماعی، توانمند می شوند


مدیرکل بهزیستی استان البرز با حضور در خانه های کودک و نوجوان تحت نظارت بهزیستی البرز ضمن ارزیابی و بررسی دقیق شرایط نگهداری این عزیزان در نشست صمیمانه با کودکان و نوجوانان این مراکز به گفت و شنود در خصوص مسائل فردی و علائق و فعالیت های اجتماعی، - هنری، ورزشی، فرهنگی آنان پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وجیهه محمدی فلاح در حاشیه بازدید از خانه های کودک و نوجوان تحت نظارت بهزیستی در جمع خبرنگاران گفت: برنامه ریزی صحیح و منسجم برای توانمندسازی و رشد شخصیت کارآمد و مطلوب اجتماعی کودکان از محورهای اصلی بهزیستی می باشد و فرزندان مقیم در این مراکز در مسیر مهارتهای کاربردی زیست اجتماعی توانمند می شوند.

وی افزود: تعداد سه خانه دولتی و 19 خانه کودک و نوجوان غیردولتی در استان البرز عهده دار نگهداری از 335 کودک بی سرپرست و بدسرپرست هستند.

محمدی فلاح در ادامه افزود : ارائه خدمات متناسب با مقتضیات فرهنگی و ارزشهای اخلاقی ایرانی-اسلامی با تاکید بر حفظ کرامت و حقوق این افراد در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل بهزیستی البرز بیان کرد: اهداف کلی این حوزه تامین شرایط زندگی سالم و با کرامت برای کودکان ونوجوانان تحت سرپرستی و همچنین تربیت و پرورش آنان بر اساس الگوی زندگی اسلامی ایرانی از طریق ارتقای توانمندی های آنان در ابعاد فرهنگی، اجتماعی و اقتصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزندان بهزیستی در مسیر زیست اجتماعی، توانمند می شوند

فرزندان بهزیستی در مسیر زیست اجتماعی، توانمند می شوند