مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 11:022022-03-05سياسي

کمک به افراد کم برخوردار یک تکلیف اجتماعی است


امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه بسیاری از مکاتب جهان توان آوردن مردم به میدان را ندارند، گفت: طبق دین اسلام کمک به افراد کم برخوردار و بی بضاعت یک تکلیف اجتماعی است.

- بجنورد- امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه بسیاری از مکاتب جهان توان آوردن مردم به میدان را ندارند، گفت: طبق مبانی دین اسلام کمک به افراد کم برخوردار و بی بضاعت یک تکلیف اجتماعی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا نوری صبح شنبه در مراسم اهدا 587 سری جهیزیه به زوج های جوان که در محل کمیته امداد خراسان شمالی اجرا شد، اظهار کرد: کمک به افراد کم برخوردار و بی بضاعت یک تکلیف اجتماعی است لذا به عنوان یک شغل نباید به آن نگاه کرد.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: اگر این نگاه را داشته باشیم دیگر تکلیف سازمانی و خستگی مطرح نمی شود.

وی افزود: برخی مکاتب دنیا ظرفیت حضور مردم در صحنه را ندارند؛ مکاتبی همچون مارکسیسم نمی توانند مردم به صحنه بیاورند زیرا اعتقادی به خداوند، قیامت و معنویت بین مردم وجود ندارد.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: در این نگاه ها ایثار معنایی ندارد و از آن جایی که اعتقادی به آخرت نیست، مردم به صحنه نخواهند آمد.

امام جمعه بجنورد در ادامه به تشریح دین اسلام در این خصوص پرداخت و گفت: طبق روایات کمک به نیازمندان در قیامت و دنیا چند صد برابر شده و به ما ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به افراد کم برخوردار یک تکلیف اجتماعی است

کمک به افراد کم برخوردار یک تکلیف اجتماعی است