مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 11:022022-03-05سياسي

ارسال 10 هزار سبد کالا و 110 سری جهیزیه از تهران به جنوب کشور


فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: کاروان کمک مومنانه با 110 سری جهیزیه و 10 هزار سبد کالای معیشتی از تهران به جنوب کرمان حرکت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با اشاره به مشاهدات گروه های اعزامی به منطقه جنوب کرمان و اجرای طرح های محرومیت زدایی و مومنانه اظهار کرد: با همکاری فرمانده سپاه ثارالله(ع) برای رفع مشکلات این منطقه مقرر شد در ایام شعبانیه بسته های کمک های مومنانه به مناطق جنوب کرمان ارسال و در این ایام و روز پاسدار توزیع شود.

سردار حسن زاده با اشاره به محرومیت مردم این منطقه پس از سیل چند ماه گذشته افزود: در این ایام 110 سری جهیزیه و 2 هزار متر ایزوگام توسط کاروان ها و گروه های اعزامی ارسال می شود.

وی همچنین از تعهد ساخت 110 باب خانه برای نیازمندان در مناطق جنوب کرمان خبر داد و گفت: کلنگ ساخت این خانه ها در روز سوم شعبان، (روز پاسدار) با همکاری مردم و بسیج ادارات، اصناف، قشر ها و کارگری در منطقه زده می شود.

سردار حسن زاده همچنین از اجرای طرح آبرسانی نیز با مشارکت سپاه تهران و بسیج خبر داد و افزود: اجرای 63 طرح آبرسانی روستا ها در جنوب کرمان را متعهد شده ایم و عملیات این طرح ها نیز در روز سوم شعبان روز پاسدار آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 10 هزار سبد کالا و 110 سری جهیزیه از تهران به جنوب کشور

ارسال 10 هزار سبد کالا و 110 سری جهیزیه از تهران به جنوب کشور