مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 11:022022-03-05بين الملل

فلسطینی ها خواستار برابری با اوکراین شدند


فلسطینی ها از جامعه جهانی خواستند در بحبوحه همبستگی جهانی با اوکراین که این روزها هدف حمله روسیه قرار گرفته، از مساله آنها نیز حمایت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خبری 24، حسین الشیخ، عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) در بیانیه مطبوعاتی اظهار کرد: زمانی که رنگ، دین و نژاد، هویت شود، ارزش ها، اخلاق و انسانیت از بین می رود و زمانی که مشروعیت بین المللی دچار استانداردهای دوگانه شود، عدالت و حق زیر پا گذاشته شده و زور حاکم می شود.

الشیخ گفت: ده ها قطعنامه بین المللی زیر پا گذاشته شد و در برابر زور و عدم اجرا، آنها نقض شدند و ملت فلسطین هنوز قربانی اشغالگری و بی عدالتی است.

جنبش فتح به ریاست محمود عباس هم از کشورهای جهان، سازمان ملل و شورای امنیت خواست جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در حق فلسطینی ها را محکوم کرده و با استانداردهای دوگانه برخورد نکند.

اسامه القواسمی، سخنگوی فتح و عضو شورای آن در بیانیه ای گفت: به جامعه جهانی یادآور می شویم که ملت فلسطین زیر اشغال و فشار اسراییل بوده و این رژیم انواع شکنجه، قتل، آزار، آوارگی و تخریب خانه ها را در حق آنها مرتکب می شود.

القواسمی افزود: اسراییل ساختار آپارتاید را بر فلسطینی ها تحمیل کرده و ساده ترین حقوق آنها را نقض می کند در حالی که ما محکومیت و یا مخالفت از سوی ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطینی ها خواستار برابری با اوکراین شدند

فلسطینی ها خواستار برابری با اوکراین شدند