مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 10:522022-03-05حوادث

5 گرفتار در برف شهمیرزاد امداد رسانی شدند/ 2کشته در 2 تصادف


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: پنج نفر گرفتار در برف و کولاک در کیلومتر 41 محور شهمیرزاد - فولادمحله در فرعی روستای رودبارک توسط هلال احمر امداد رسانی شدند.

- ، با بیان اینکه بامداد امروز پنج نفر گرفتار در برف و کولاک در کیلومتر 41 محور شهمیرزاد - فولاد محله در فرعی روستای رودبارک توسط هلال احمر امداد رسانی شدند، تاکید کرد: این افراد در یک خودروی سواری گرفتار شده بودند که هلال احمر به آنها امداد رسانی کرد.

وی با بیان اینکه نیروهای نجات پایگاه کوهستان شهمیرزاد به این افراد امداد رسانی کردند، افزود: نیروی های امدادرسان هلال احمر همچنین از شب گذشته در تمام محورهای مواصلاتی برف گیر استان مستقر و آماده برای امداد هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان درباره حوادث رخ داده در 48 ساعت اخیر استان نیز، توضیح داد: متأسفانه دو تصادف دارای فوتی در استان رخ داده که عوامل امدادی هلال احمر به این دو تصادف امداد رسانی کردند.

محمدخانی با بیان اینکه در یکی از این حوادث واژگونی خودرو سمند در کیلومتر 23 محور دامغان به شاهرود یک فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت که با حضور نیروهای امدادی به مصدومان حادثه امداد رسانی و فوتی نیز با عمیات رها سازی، تحویل اورژانس شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 گرفتار در برف شهمیرزاد امداد رسانی شدند/ 2کشته در 2 تصادف

5 گرفتار در برف شهمیرزاد امداد رسانی شدند/ 2کشته در 2 تصادف