مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 10:472022-03-05اقتصادي

روزانه 450 بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان انجام می شود


معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان سمنان باز انجام روزانه 450 بازرسی از واحدهای صنفی استان خبر داد و گفت: با توجه به در پیش بودن عید با هر گونه مصادیق تخلف به طور جد برخورد می شود.

- ، مهدی یحیایی صبح شنبه در نشست تنظیم بازار به میزبانی اداره کل صمت سمنان ضمن بیان اینکه اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان از واحدهای صنفی و سطح عرضه در دستور کار قرار دارد، ابراز داشت: این طرح از 15 اسفند آغاز و به مدت دو ماه در استان سمنان اجرایی می شود.

وی بابیان اینکه هدف از اجرای طرح هایی نظیر نظارت و بازرسی جلوگیری از گران فروشی است، افزود: سایر تخلفات نیز مانند کم فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه، عدم صدور صورتحساب و غیره نیز به دقت رصد و با هر گونه تخلف برخوردهای لازم صورت می گیرد.

طرح نظارتی پایش وضعیت بازار کالا معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه 40 اکیپ بازرسی در طرح نظارتی کنترل و رصد واحدهای صنفی استان را عهده دار هستند، ابراز داشت: این اکیپ ها بازرسان سازمان صمت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و همکاری بسیج اصناف و ناظران افتخاری را شامل می شود.

یحیایی بابیان اینکه روزانه 450 بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان انجام می شود، تصریح کرد: علاوه بر موارد ذکرشده تخلف این بازرسان در طرح نظارتی پایش وضعیت بازا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 450 بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان انجام می شود

روزانه 450 بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان انجام می شود