مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 10:472022-03-05سياسي

از 28 هزار عضو هیات علمی 5 هزار نفر در ارتباط با صنعت هستند


مدیرکل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم گفت: 28 هزار عضو هیات علمی دانشگاه های وابسته به وزارت علوم داریم که 5 هزار نفر آنها در ارتباط با جامعه و صنعت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد سیف امروز در آیین تقدیر از دانشمندان برتر در همکاری با جامعه و صنعت، افزود: قرار بود این مراسم در پایان هفته پژوهش وفناوری برگزار شود، ولی برگزاری آن با تاخیر انجام شد.

وی با اشاره به مطرح شدن حوزه نوآوری و فناوری در کشور در سال های اخیر، اظهار کرد: در این راستا مواردی چون ماموریت گرا شدن دانشگاه ها برای پاسخگویی به نیاز جامعه و صنعت و اجرا شدن پایان نامه های تقاضا محور از جمله موضوعاتی است که لازم است از سوی اساتید پیگیری شوند.

سیف با اشاره به انتخاب اعضای هیات علمی برتر در ارتباط با جامعه و صنعت، خاطر نشان کرد: بر این اساس دانشگاه ها 134 نفر از اعضای هیات علمی خود را که بر اساس شاخص هایی ارزیابی شده بودند، معرفی و تقدیر کردند و از سوی وزارت علوم نیز لوح های تقدیری ارسال شد.

مدیر کل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، خاطر نشان کرد: در این مراسم ما از این تعداد 9 نفر را انتخاب کردیم که این افراد از اعضای هیات علمی دانشگاه ها در حوزه های مختلف هستند که می توانند الگوهای مناسبی برای ارتباط با جامعه و صنعت باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از 28 هزار عضو هیات علمی 5 هزار نفر در ارتباط با صنعت هستند

از 28 هزار عضو هیات علمی 5 هزار نفر در ارتباط با صنعت هستند