مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 10:422022-03-05سياسي

گازرسانی به 9 روستای شهرستان بویراحمد


با حضور نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی طرح گازرسانی به 9 روستای منطقه تنگ سرخ شهرستان بویراحمد به بهره برداری رسید.

- ریحان بهادر، سرپرست شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در مراسم بهره برداری از این طرح گاز رسانی گفت: روستاهای اسلام آباد، اله آباد، پاسگاه تنگ سرخ، تنگ خشک، تنگ مشکان، چشمه پهن، گنجگون اولیا و گنجگون سفلی اجرای خط انتقال گاز و شبکه گذاری آن ها انجام شده است و به زودی با نصب علمک از گاز برخودار می شوند.

وی طول خط انتقال این طرح گاز رسانی را 48 کیلومتر عنوان کرد و افزود: با اجرای این طرح گازرسانی یک هزار و 76 خانوار با جمعیت چهار هزار و 400 نفر از نعمت سوخت طبیعی برخوردار می شوند.

بهادر اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح گازرسانی را 130 میلیارد ریال ذکر و اظهارکرد: خط لوله اجرا شده در این طرح از نوع لوله پلی اتیلن و فلزی است.

سرپرست شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در صورت مساعد بودن هوا و همکاری مردم و بنیاد مسکن کار علمک گذاری منازل آغازمی شود.

مهدی روشنفکر، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با بیان اینکه وظیفه ما مسئولان خدمت به مردم است، گفت: خوشحالم در اوج تحریم ها، بیماری کرونا، کسری بودجه و محدودیت های مالی کار خدمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به 9 روستای شهرستان بویراحمد

گازرسانی به 9 روستای شهرستان بویراحمد