مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 10:372022-03-05اقتصادي

برخورد قاطع دستگاه قضا با کارشکنان راه اندازی کارخانه آی تی آی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، شرایط کارخانجات مخابرات راه دور ایران، آی تی آی، پس از واگذاری به بخش خصوصی، جز در یکی دو سال نخست، به دلایل مختلف از جمله عدم حمایت دولت از محصولات تولیدی و از دست دادن تنها مشتری تولیدات کارخانه در داخل کشور با ورود اجناس چینی، ناتوانی مالک در اداره کارخانه و عدم برنامه ریزی برای تولیدات به روز و مناسب، رو به وخامت نهاد و در نهایت به ورشکستگی و تعطیلی کارخانه منتهی شد، در حالیکه 1300 کارگر آن در سال 85 مجبور به بازنشستگی پیش از موعد شدند اما تاکنون پس از گذشت 15 سال همچنان بخشی از مطالبات آنان پرداخت نشده است.

وقت کشی های مداوم مالک از آغاز دوره جدید مدیریت ارشد استان تا کنون دست کم سه جلسه در تاریخ های 19 مهرماه، 4 آذر و در نهایت 15 دی ماه با هدف بررسی وضعیت کارخانه آی تی آی، تشکیل شده است.

مصوبات همگی این جلسات بر فروش اموال غیر موثر  بر فرآیند تولید کارخانه به جهت پرداخت دیون شرکت و تهیه بخشی از  تجهیزات مورد نیاز کارخانه تاکید می کند.

  مالک و سهامدار اصلی کارخانه نیز که در همه این جلسات حضور داشته در انتها قول مساعد داده است که طبق زمان بندی تعیین شده نسبت به انجام مقدمات مزایده این اموال اقدام کند؛ مسئله ای که دقیقا پس از پایان جلسه به فراموشی سپرده شده و از انجام آن شانه خالی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع دستگاه قضا با کارشکنان راه اندازی کارخانه آی تی آی

برخورد قاطع دستگاه قضا با کارشکنان راه اندازی کارخانه آی تی آی