مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 10:222022-03-05سياسي

ساخت هتل برای خانواده شهدا در نجف اشرف


قاضی زاده هاشمی در دیدار با استاندار نجف خواستار سرمایه گذاری مشترک برای ساخت هتل در نجف اشرف برای خانواده معظم شهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف گسترش مناسبات میان بنیاد شهید و امور ایثارگران ایران و مؤسسه شهدای عراق و امضای تفاهم نامه همکاری بامداد سه شنبه دهم اسفندماه وارد بغداد شد.

وی در سه روز حضورش در عراق به دیدار برخی مسؤولان عراقی رفت.

قاضی زاده هاشمی در ادامه این سفر، عازم نجف شد و پس از زیارت بارگاه حضرت علی (ع) با استاندار شهر نجف دیدار و گفت وگو کرد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار ضمن تشکر از استاندار نجف بر ضرورت اقدام مشترک 2 طرف و فعال سازی فعالیت های سرمایه گذاری از طریق ساخت هتل برای خانواده های شهدا تأکید کرد.

در ادامه مجید الوائلی استاندار نجف نیز با تأکید بر اینکه استانداری نجف در بعد اقامتی و علمی با بنیاد شهید و امور ایثارگران همکاری می کند، از آمادگی استانداری نجف برای تأمین تمامی امکانات لازم برای ارائه به خانواده معظم شهدا و تبادل دیدارهای زیارتی خانواده شهدای 2 کشور خبر داد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بعد از آن، ضمن زیارت حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع)، با استاندار شهر کربلا دیدار و گفت وگو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت هتل برای خانواده شهدا در نجف اشرف

ساخت هتل برای خانواده شهدا در نجف اشرف