مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 10:222022-03-05فناوري

گسترش فیلترشکن ها عامل شیوع بالای بدافزارها در ایران


طبق گزارش کسپراسکای، ایران یکی از دارندگان رتبه بالا در بدافزارهای جهان در سال 2021 بوده که یکی از مهم ترین دلایلش، - یک کارشناس فناوری اطلاعات گفت: طبق گزارش کسپراسکای، ایران یکی از دارندگان رتبه بالا در بدافزارهای جهان در سال 2021 بوده که یکی از مهم ترین دلایلش، گسترش فیلترشکن هاست.

میلاد نوری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه طبق گزارش کسپراسکای که یکی از شرکت های امنیتی جهانی است، ایران در سال 2021 در بخش بدافزارهای جهان رتبه بالایی کسب کرده است، افزود: در این مدت مرکز ماهر هم درباره شیوع بدافزارها گزارش داده، اما هیچوقت عمق فاجعه در این ابعاد نبوده است.

حتی چین با آن حجم کاربر، در رتبه دوم قرار گرفته است.

زمانی که تلگرام فیلتر شد، بسیاری از کارشناسان هشدار دادند که ما کاربری که اصلا به فیلترشکن برای کارهای روزانه اش احتیاج ندارد را به سمت استفاده از فیلترشکن ها به هر قیمتی سوق می دهیم.

وی ادامه داد: روزهایی بود که هنوز مردم به واتس اپ کوچ نکرده بودند و تلگرام در میان کسب و کارها خیلی همه گیر بود و بسیاری از آنها آدرس تلگرام داشتند.

بسیاری از افراد اخبار را از طریق کانال های تلگرامی پیگیری می کردند؛ همه این کسب وکارها وقتی با مشکل فیلترینگ مواجه شدند، تا یک دوره قبل از مهاجرت به واتس اپ و همه گیر شدن واتس اپ، از ابزارهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش فیلترشکن ها عامل شیوع بالای بدافزارها در ایران

گسترش فیلترشکن ها عامل شیوع بالای بدافزارها در ایران