مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 10:022022-03-05اقتصادي

ضرورت آمادگی ادارات برای استقبال از میهمانان نوروزی در اهر


فرماندار اهر بر ضرورت آمادگی کلیه ادارات ذیربط جهت استقبال از میهمانان نوروزی در این شهرستان تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار اهر بر ضرورت آمادگی کلیه ادارات ذیربط جهت استقبال از میهمانان نوروزی در این شهرستان تاکید کرد.

رسول خدابخش در جلسه ی ستاد سفرهای نوروزی شهرستان اهر، با اشاره به شیوع ویروس کرونا تاثیر منفی این بیماری در صنعت گردشگری اظهار کرد: احتمالا امسال نیز مانند سال های قبل به دلیل کرونا استقبال کمتری از سفرهای نوروزی صورت گیرد ولی با این حال انتظار داریم کلیه ادارات ذی ربط خود را برای استقبال از میهمانان نوروزی آماده کنند.

وی افزود: در روزهای اخیر با کاهش آمار مبتلایان به کرونا و تزریق عمومی واکسن، احتمالا هموطنان سایر مناطق کشور برای دید و بازدید عید به شهرستان اهر و منطقه ارسباران سفر کنند که در این راستا باید ادارات برای استقبال از این میهمانان آمادگی کامل داشته باشند.

خدابخش عید نوروز و سفرهای نوروزی را بهترین فرصت برای معرفی بیشتر ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی شهرستان اهر به هموطنان سایر مناطق کشور برشمرد و خواستار توجه ویژه به این امر شد.

وی گفت: باید با برنامه ریزی مناسب و ایجاد بازارچه های عرضه ی محصولات و صنایع دستی و بومی ضمن معرفی این شهرستان به میهمانان نوروزی زمینه حضور مداوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت آمادگی ادارات برای استقبال از میهمانان نوروزی در اهر

ضرورت آمادگی ادارات برای استقبال از میهمانان نوروزی در اهر