مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 09:572022-03-05سياسي

اولویت بودجه 1401 شهرداری بندرعباس پروژه های نیمه تمام است


رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: در بودجه 1401 شهرداری سعی شده اولویت بودجه پروژه های نیمه تمام باشد - ایسنا/هرمزگان رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: در بودجه 1401 شهرداری سعی شده اولویت بودجه پروژه های نیمه تمام باشد فاطمه جراره صبح امروز (14 اسفندماه) در جمع خبرنگاران، افزود: پروژه های شهرداری به دلیل مشکلات مالی که همیشه گریبان گیر شهرداری ها است به موقع به بهره برداری نمی رسد و با توجه به برنامه ریزی شورای شهر برای سال آینده امیدواریم این موضوعات به را به حداقل برسانیم.

وی بیان کرد: از استاندار هرمزگان می خواهیم به مجموعه شهرداری کمک کند تا درسال آینده با برنامه ریزی پل پیامبر اعظم و مهرگان نیز به بهره برداری برسد.

رییس شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: بودجه ی سال آینده بالغ بر دو هزار و 500 میلیارد تومان برنامه ریزی و مصوب شده است و سعی شده اولویت بودجه پروژه های نیمه تمام باشد و همچنین پروژه هایی که مد نظر است در بودجه به صورت واقعی دیده شود تا در کمترین مدت زمان به بهره برداری برسد.

جراره در پایان گفت: این پروژه که از سال 97 کار آن شروع شده بود به دلیل مشکلات مالی تا مهرماه امسال 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و از زمان ورود مهدی نوبانی شهردار بندرعباس 30 درصد باقی مانده ی این پروژه نیز تمام شد و از تلاش های شهردار بندرعباس و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت بودجه 1401 شهرداری بندرعباس پروژه های نیمه تمام است

اولویت بودجه 1401 شهرداری بندرعباس پروژه های نیمه تمام است