مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 09:522022-03-05اقتصادي

تکمیل نزدیکترین مسیر ارتباطی ایران به اروپا با 500 میلیارد تومان اعتبار ملی


در جهان امروزی که سرعت وارد زندگی جوامع شده مسافت حرف اول و آخر را می زند بطوریکه که دولت ها و کشورها نزدیکترین مسیر را برای تردد و انجام تبادلات اقتصادی و تجاری شان انتخاب می کنند .

- ایسنا/آذربایجان غربی در جهان امروزی که سرعت وارد زندگی جوامع شده مسافت حرف اول و آخر را می زند بطوریکه که دولت ها و کشورها نزدیکترین مسیر را برای تردد و انجام تبادلات اقتصادی و تجاری شان انتخاب می کنند .

مرز رازی در شهرستان خوی نزدیکترین مسیر ارتباط شرق به غرب و ایران به ترکیه و اروپاست و در سال های اخیر تلاش ها و حرکت های مهم و مثبتی برای تکمیل این محور مهم از ایواوغلی تا مرز رازی شروع شده است .

عادل نجف زاده، نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد :برای متصل نمودن مسیر چهارراه ایواوغلی به مرز رازی بعنوان کریدور استراتژیک بالغ بر 250 میلیارد تومان اعتبار اختصاص ملی یافته است .

وی با بیان اینکه نزدیک به 37 میلیارد تومان برای ساماندهی چهارراه ایواوغلی تخصیص یافته و پیمانکار با شدت مشغول احداث پروژه است، تصریح کرد : چهارراه ایواوغلی که خوی را به مرند و تبریز و ماکو و چایپاره وصل می کند وضعیت مطلوبی نداشت و چون این چهارراهی مسیر عبور و توقف کامیون ها و گردشگران و مسافران داخلی و خارجی ضروری بود به بهترین شکل فنی و مهندسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل نزدیکترین مسیر ارتباطی ایران به اروپا با 500 میلیارد تومان اعتبار ملی

تکمیل نزدیکترین مسیر ارتباطی ایران به اروپا با 500 میلیارد تومان اعتبار ملی