مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 09:522022-03-05اجتماعي

«خیّرین مدرسه ساز» الفبای نیکوکاری را صرف می کنند


وزیر آموزش و پرورش با تقدیر از تمام تلاش های خیرین مدرسه ساز گفت: در حقیقت این شما هستید که هر ساله با مهرورزی و انفاق اموال خود تبدیل به الگویی بزرگ و نیکوکار برای دانش آموزان شده اید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یوسف نوری در بازدید از پروژه در حال احداث خیّری با عنوان رادمهر واقع در منطقه 11 شهر تهران اظهارکرد: خیّرین مدرسه ساز زمانی که قدم در این مسیر بزرگ می گذارند نسبت به این مسئله آگاه هستند که در حقیقت سرمایه ای بزرگ برای کشورشان فراهم می کنند.

وی با بیان این که این سرمایه ها در حقیقت دانش آموزان هستند که در آینده به ثمر خواهند نشست، افزود: مدرسه های خیرساز تنها یک مجموعه عمرانی نیستند بلکه برگرفته از اشتیاقی بزرگ و تصمیمی مهم برای به ثمر نشاندن نسل نوپای این کشور هستند.

نوری ضمن ابزار تأسف از درگذشت فرزند خیّر مدرسه ساز نورا جهانگرد گفت: شما از امروز هزاران فرزند دارید که از آینده سازان این کشور خواهند بود.

این عضو کابینه دولت مردمی خطاب به بانی مدرسه رادمهر ادامه داد: خیرین و نیکوکاران روح بلند و والایی دارند، نام و خاطره فرزندتان برای همیشه در اذهان دانش آموزانی که در این مدرسه تحصیل خواهند کرد، جاودانه می شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این که خیرین مدرسه ساز تبدیل به الگویی برای دانش آموزان می شوند، خاطرنشان کرد: انس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خیّرین مدرسه ساز» الفبای نیکوکاری را صرف می کنند

«خیّرین مدرسه ساز» الفبای نیکوکاری را صرف می کنند