مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 09:422022-03-05سياسي

ترویج فرهنگ درختکاری و درخت دوستی با اجرای طرح پویش جوانه ها در بندرعباس


عضو شورا و رییسکمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس از اجرای طرح پویش جوانه ها با هدف ترویج فرهنگ درختکاری، درخت دوستی و همچنین افزایش جلب مشارکت شهروندان در توسعه و نگهداشت فضای سبز شهری، - ایسنا/هرمزگان عضو شورا و رییسکمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس از اجرای طرح"پویش جوانه ها" با هدف ترویج فرهنگ درختکاری، درخت دوستی و همچنین افزایش جلب مشارکت شهروندان در توسعه و نگهداشت فضای سبز شهری، همزمان با 15 اسفندماه روز درختکاری خبر داد.

احمد کناری نژاد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از معیارهای ارزیای کیفیت محیط هر شهر، وجود فضای سبز عمومی است و با توجه به اهمیت جلب مشارکت شهروندان در نگهداشت و توسعه فضاهای شهری به عنوان یکی از دغدغه های همیشگی مسئولان مربوطه، این طرح تدوین شده و اجرایی می شود.

وی افزود: طرح پیش رو به مخاطب این امکان را می دهد که با کاشتن درخت، می توان بهتر نفس کشید و زندگی را به زمین و سرسبزی و نشاط را به هم نوعان هدیه کرد.

کناری نژاد عنوان کرد: طرح مورد نظر از طریق قبول سرپرستی یا کاشت مناسبتی نهال در محل مشخص، با نیت یا نام خود افراد اتفاق می افتد و حاصل این اتفاق، دستیابی به اهداف طرح و همچنین ایجاد حس شعف و شادمانی در میان مشارکت کنندگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ درختکاری و درخت دوستی با اجرای طرح پویش جوانه ها در بندرعباس

ترویج فرهنگ درختکاری و درخت دوستی با اجرای طرح پویش جوانه ها در بندرعباس