مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 09:372022-03-05حوادث

مراقب مواد احتراقی پنهان در کیف و جیب کودکان خود باشید


مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد با اشاره به چهارشنبه پایان سال و ضرورت توجه هر چه بیشتر والدین به فرزندان خود، گفت: برخی کودکان بدلیل ترس از والدین، - مواد احتراقی را در جیب یا کیف خود پنهان کرده که این امر بدلیل گرمای محیط می تواند منجر به آتش سوزی شود.

محمد رضا اعتصام در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: چهارشنبه پایان سال در برخی موارد بدلیل ناآگاهی و عدم توجه به نکات ایمنی گاهی خسارات جبران ناپذیری را به دنبال داشته که ضرورت توجه بیشتر را در روزهای پایان سال دوچندان می کند.

وی با بیان اینکه وجود مواد آتش زا و منفجره در معابر عمومی از جمله موارد مخاطره آمیز، علاوه بر آسیب های جسمی منجر به ایجاد یا تشدید آسیبهای روانی شده که در بیشتر موارد سالمندان و کودکان را مورد تهدید قرار می دهد، افزود: برای این منظور پرهیز استفاده از مواد مخاطره آمیز آتش های حجیم و وسیع می تواند در سلامت عمومی مردم نقش داشته باشد.

اعتصام همچنین با تاکید بر نقش اثرگذار نحوه ارائه کمک های اولیه در برخورد با آسیب های احتمالی ناشی از موارد فوق در کاهش شدت جراحات تصریح کرد: روشن کردن آتش محدود که مقداری آب برای خاموش کردن کامل آن تهیه می شود و عدم استفاده از بنزین و مواد اشتعال زا می تواند خاطره خوبی را در پایان سال به جا بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب مواد احتراقی پنهان در کیف و جیب کودکان خود باشید

مراقب مواد احتراقی پنهان در کیف و جیب کودکان خود باشید