مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 09:322022-03-05اقتصادي

چالش نوآوری به منظور ترک سیگار برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به اینکه هر سال بیش از 50 هزار نفر در کشور (به طور متوسط روزانه حدود 14 نفر) به خاطر مصرف سیگار جان خود را از دست می دهند، - با توجه به اینکه هر سال بیش از 50 هزار نفر در کشور به خاطر مصرف سیگار جان خود را از دست می دهند، با همکاری ستاد نانو چالش نوآوری برای توسعه پچ های پلیمری حاوی داروی نیکوتین، به منظور ترک سیگار برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به اینکه هر سال بیش از 50 هزار نفر در کشور (به طور متوسط روزانه حدود 14 نفر) به خاطر مصرف سیگار جان خود را از دست می دهند، با همکاری ستاد نانو چالش نوآوری برای توسعه پچ های پلیمری حاوی داروی نیکوتین، به منظور ترک سیگار برگزار می شود.

موضوع محوری این چالش، توسعه نوعی سامانه پلیمری حاوی دارو در قالب پچ پوستی است که بتواند رهایش یکنواخت دارو را بر روی پوست انجام داده و از همه ویژگی های ذکر شده در بخش الزامات پیروی کند، به نحوی که با قبول شدن در آزمون­ ها و استاندارد های مربوط بتوان آن را پس از مرحله نمونه آزمایشگاهی، به صورت صنعتی تجاری سازی کرد.

در این مرحله، شرکت کنندگان می بایست حداکثر تا آخر اسفندماه، طرح مفهومی خود را در چارچوبی که در اختیار آن ها قرار گرفته است، مدون و سپس از طریق سامانه به صورت آنلاین ثبت کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش نوآوری به منظور ترک سیگار برگزار می شود

چالش نوآوری به منظور ترک سیگار برگزار می شود