مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 09:272022-03-05سياسي

شهیدی که از شهادتش خبر داشت/ جسدی که کومله آن را متلاشی کرده بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود که گروهک های تروریستی کومله و دموکرات جنایات متعددی شبیه جنایات داعش علیه مردم کردستان و به ویژه نیروهای ارتش، بسیج، سپاه و مرزداران کشورمان مرتکب شدند.

  پس از پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی با هدف سرگرم کردن انقلاب اسلامی به مسائل داخلی و جلوگیری از همکاری و هماهنگی میان این انقلاب با نهضت های در شرف وقوع، در سایر کشورهای اسلامی، به شکست کشاندن انقلاب اسلامی و بر سرکار آوردن رژیم وابسته، ضربه زدن به انقلاب اسلامی و تضعیف آن با ایجاد اختلاف و تفرقه و جنگ فرسایشی و  ایجاد یک حکومت دست نشانده در کردستان و یا در صورت امکان در سایر مناطق ایران به دنبال ایجاد شورش های قومی در کشور بود.

در سال های نخست پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دولت بعث عراق و حزب دمکرات، کومله و گروهک های دیگری در کردستان مثل سازمان چریک های فدایی خلق هدف سیاسی مشترکی مبنی بر سرنگونی نظام نوپای جمهوری اسلامی داشتند، موضوعی که به همکاری گسترده و فراگیر رژیم صدام ازیک سو و گروه ها از سوی دیگر انجامید، در نتیجه، رژیم عراق امکانات فراوانی را در اختیار آنان گذاشت.

 27 اسفند 57 با سلاح های غارت شده از پادگان مهاباد و هزاران نفر از نیروهای مسلّح سازماندهی شده توسط توطئه گران، به پادگان مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدی که از شهادتش خبر داشت/ جسدی که کومله آن را متلاشی کرده بود

شهیدی که از شهادتش خبر داشت/ جسدی که کومله آن را متلاشی کرده بود