مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 09:222022-03-05بين الملل

تدارک اتحادیه اروپا و آمریکا برای وضع تحریم های شدیدتر علیه روسیه


رییس کمیسیون اتحادیه اروپا اعلام کرد، اتحادیه اروپا و آمریکا آماده اند تا در صورت ادامه جنگ اوکراین، تحریم های شدیدتری را علیه روسیه اعمال کنند.

- رییس کمیسیون اتحادیه اروپا اعلام کرد، اتحادیه اروپا و آمریکا آماده اند تا در صورت ادامه جنگ اوکراین، تحریم های شدیدتری را علیه روسیه اعمال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، اورزولا فون درلاین، رییس کمیسیون اتحادیه اروپا در کنفرانس خبری مشترکی با آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد: ما آماده ایم تا در صورتی که ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه جنگ علیه اوکراین را متوقف نکند، تحریم های شدیدتری را علیه مسکو اعمال کنیم.

وی افزود: این جنگ تا رسیدن به نقطه پایان راه درازی در پیش دارد و اتحادیه اروپا و آمریکا مصمم و متحد هستند تا علیه روسیه وارد عمل شوند.

بلینکن که در نشست فوق العاده وزرای امور خارجه ناتو شرکت کرده بود و به نشست دیپلمات های ارشد اتحادیه اروپا نیز پیوسته بود، گفت: ممکن است این جنگ به زودی تمام نشود اما آمریکا و اتحادیه اروپا با جدیت به تلاش های خود ادامه می دهند.

وی با اشاره به تحریم ها و فشارهای سیاسی گفت: ما مجبوریم تا زمانی که روسیه دست از حمله به اوکراین بردارد، این جنگ تمام شود، نیروهای روسی اوکراین را ترک کنند و اوکراینی ها مجددا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک اتحادیه اروپا و آمریکا برای وضع تحریم های شدیدتر علیه روسیه

تدارک اتحادیه اروپا و آمریکا برای وضع تحریم های شدیدتر علیه روسیه