مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 09:072022-03-05اقتصادي

اجرای طرح «درج قیمت تولید کننده برروی کالا» برای مقابله گرانفروشی در ایلام


طرح درج قیمت تولیدکننده بر روی کالا برای مقابله با گرانفروشی در استان ایلام در حال اجرا بوده و باعث می شود که دست واسطه ها کوتاه شده و قیمت های کاذب از میان برود.

- رضا محمدرحیمی رییس سازمان صمت ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: طرح درج قیمت تولیدکننده بر روی کالا برای مقابله با گرانفروشی در استان ایلام در حال اجراست.

وی افزود: درج قیمت تولید کننده بر روی کالا به منظور شفاف سازی قیمت است و تولیدکننده باید بر روی کالا های تولیدی خود، قیمت درب کارخانه را درج کرده و فروشگاه ها و واحد های صنفی نیز مکلف به درج قیمت مصرف کننده هستند.

رییس سازمان صمت ایلام گفت: هدف از اجرای این طرح را علاوه بر مقابله با گرانفروشی و شفاف سازی قیمت ها، بهره مندی قانونی و منطقی هر یک از عوامل زنجیره تولید، توزیع و عرضه از سود های مصوب قانونی و همچنین کاهش بهای پرداختی توسط مصرف کنندگان دانست.

وی افزود: درج و نصب برچسب قیمت توسط آخرین حلقه توزیع کالا ها باعث بهره مندی از نرخ های رقابتی برای مصرف کنندگان و تولیدکنندگان می شود و اعمال مدیریت فروش از مزیت های این طرح است.

محمدرحیمی ادامه داد: قیمت مصرف کننده درج شده روی بسیاری از کالا ها قیمت های واقعی و نیستند و بیشتر آن ها قیمت هایی است که با توافق واحد های تولیدی، واسطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «درج قیمت تولید کننده برروی کالا» برای مقابله گرانفروشی در ایلام

اجرای طرح «درج قیمت تولید کننده برروی کالا» برای مقابله گرانفروشی در ایلام