مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 08:472022-03-05سياسي

بیمارستان هشترود با کمبود امکانات اولیه مواجه است


فرماندار هشترود با انتقاد از نبود امکانات اولیه و اساسی در تنها بیمارستان شهر گفت: این بیمارستان باید به دستگاه های روز مجهز شود.

- ، علیرضا توری به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی تبریز در بازدید از بیمارستان امام حسین (ع) هشترود افزود: وجود شکاف های موجود در دیوارها و سقف بیمارستان نگران کننده است و شاید این بیمارستان در برابر زلزله های بالای پنج ریشتر مقاوم نباشد.

وی خواستار مجازات پیمانکار این بیمارستان شد و گفت: جای سوال است که چرا این بیمارستان را در سال های گذشته تحویل گرفته اند و به جزییات نپرداخته اند.

توری اضافه کرد: سال گذشته دوباره به هزینه گزاف قسمت هایی از این بیمارستان استحکام سازی شده، اما باز بیش از پنج میلیارد تومان هزینه برای بازسازی آن نیاز است.

وی ادامه داد: قرار گرفتن شهرستان هشترود در کنار آزاد راه پیامبر اعظم (ص) با آمار حوادث جاده ای بالا و نیز مراجعه مردم شهرستان چاراویماق به آن برای دریافت خدمات درمانی، اهمیت مضاعفی به بیمارستان هشترود می دهد.

فرماندار هشترود گفت: متأسفانه تجهیزات و امکانات آزمایشگاه این بیمارستان قدمت 40 ساله دارد و در اکثر مواقع یا آزمایش در آن وجود ندارد یا آزمایش صورت گرفته صحت ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان هشترود با کمبود امکانات اولیه مواجه است

بیمارستان هشترود با کمبود امکانات اولیه مواجه است