مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 08:422022-03-05سياسي

گام نهادن در عرصه جهاد تبیین یک وظیفه دینی و ملی است


قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: بیش از هر زمانی نیازمند تبیین ارزش های اسلامی در بین نسل جوان هستیم و تلاش در این راستا از سوی مقام معظم رهبری به «جهاد تبیین» تعبیر شده است.

- سنندج- قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: بیش از هر زمانی نیازمند تبیین ارزش های اسلامی در بین نسل جوان هستیم و تلاش در این راستا از سوی مقام معظم رهبری به جهاد تبیین تعبیر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی کردستان، حجت الاسلام روح الله حریزاوی در نشست هم اندیشی با نخبگان فرهنگی کردستان اظهار کرد: برگزاری این نشست در راستای هم افزایی و تقویت هم افزایی است تا در آغاز سال جدید و مدیریت جدید تبلیغات اسلامی استان شاهد پیشبرد برنامه های مؤثر سازمان باشیم.

وی با بیان اینکه امام راحل از سال 1342 به فکر راه اندازی سازمان تبلیغات بوده که در کشف الاسرار به آن اشاره داشته است، افزود: انتظار می رود مجموعه های مربوطه به حاکمیت امت اسلام و ولایت فقیه هم افزایی بیشتری داشته باشند.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی اعلام کرد: چگونگی شکل گیری هم افزایی برای جهش فرهنگی استان ها مورد توجه است که باید در اینگونه جلسات به آن پرداخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام نهادن در عرصه جهاد تبیین یک وظیفه دینی و ملی است

گام نهادن در عرصه جهاد تبیین یک وظیفه دینی و ملی است