مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 08:322022-03-05سياسي

برگزاری اختتامیه جشنواره ابوذر در ایلام


رییس سازمان بسیج رسانه استان ایلام، هدف از برگزاری جشنواره ابوذر را توانمندسازی جامعه رسانه ای استان در مبارزه با جنگ نرم عنوان کرد.

- محمد علی نظری اظهار کرد: امروزه دشمنان با جنگ رسانه ای و نرم به دنبال ایجاد اضطراب، یأس، ناامیدی و احساس بن بست و بدبینی در مردم نسبت به نظام و مسوولان هستند و رسانه ها وظایف و رسالت های سنگینی را در این زمینه برعهده دارند.

رییس سازمان بسیج رسانه استان ایلام افزود: در این راستا، برگزاری هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان ایلام در دستور کار قرار گرفت که تعداد 850 اثر متنی و چند رسانه ای شامل خبر، گزارش، یادداشت، مقاله، اینفوگرافیک، عکس دریافت شد تا با حفظ و گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی، ارتقای تولیدات ارزشی و حمایت از خبرنگاران و پدیدآورندگان آثار فاخر انقلابی گام های بلندی برای تقویت و توسعه جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی در مقابله با موج مخرب جنگ نرم برداشته شود.

وی تاکید کرد: پس از داوری آثار 40 اثر برگزیده شد و در مراسم اختتامیه که روز یکشنبه 15 اسفند ماه در محل هتل زاگرس ایلام و با حضور مسولین ارشد استانی برگزار می شود، نفرات برتر معرفی خواهند شد.

علینظری خاطر نشان کرد:تولید محتوا، ایجاد فرصت نقش آفرینی برای بسیجیان رسانه ای دغدغه مند، شناسایی افراد رسانه ای دارای مهارت و توانمند برای تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اختتامیه جشنواره ابوذر در ایلام

برگزاری اختتامیه جشنواره ابوذر در ایلام