مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 08:272022-03-05سياسي

اتوبانی که به گروگان گرفته شد؟/مردم سهند نگرانند!


اتوبانی که قرار بود بعد از سال ها مسیر 45 دقیقه ای سهند به طرف تبریز را به 20 دقیقه کاهش دهد اکنون با اخذ عوارضی به گروگان گرفته شده و اکثر شهروندان عطای این اتوبان را به لقایش بخشیده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهر سهند، موضوع عوارضی آزادراه تبریز-سهند اکنون به سوژه داغ رسانه های استانی تبدیل شده است، گیت های عوارضی که بی سر و صدا در دهه فجر انقلاب اسلامی شروع به کار کرد و بعد از چند روز شهروندان متوجه اعمال عوارضی برای عبور و مرور از این اتوبان 20 کیلومتری شدند! اتوبانی که قرار بود بعد از سال ها مسیر 45 دقیقه ای سهند به طرف تبریز را به 20 دقیقه کاهش دهد اکنون با اخذ عوارضی به گروگان گرفته شده و اکثر شهروندان عطای این اتوبان را به لقایش بخشیده اند و با وجود ترافیک سنگین مسیر اتوبان قدیمی آذرشهر، این مسیر را ترجیح داده و برای رفت و آمد انتخاب می کنند.

اتوبان جدید تبریز-سهند قرار بود التیامی باشد بر دردهای 20 ساله مردم سهند! از تصادف هایی که در مسیر پرخطر جاده ترانزیتی تبریز- آذرشهر رخ داد و چه تعداد بیمارهای اورژانسی ساکن سهند که در پشت این ترافیک ها جان دادند تا بالاخره مسیری بدون ترافیک نصیب شهروندان سهندی شود و آنها در مدت زمان کمتری مسیر روزانه تبریز-سهند و بالعکس را بپیمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتوبانی که به گروگان گرفته شد؟/مردم سهند نگرانند!

اتوبانی که به گروگان گرفته شد؟/مردم سهند نگرانند!