مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 07:472022-03-05پزشكي

بایدها و نبایدهای کاهش و افزایش وزن


یک متخصص تغذیه در چهارمحال و بختیاری گفت: کاهش وزن صحیح روشی است که در آن فرد با تغییر در عادات غذایی خود و ایجاد یک عادت غذایی صحیح در کنار ورزش و افزایش تحرک بدنی بافت چربی خود را از دست بدهد و این کاهش وزن ماندگار باشد.

- مجید هاشمی در گفت وگو با ایسنا درخصوص تاثیر نامطلوب رژیم های چاقی و لاغری بر بدن انسان، اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر اکثر افراد در شرایط خاص و به ویژه چاقی به سر می برند و این موضوع باعث شده افراد به دنبال راه های مختلف کاهش وزن باشند همچنین به دلیل فراوانی دسترسی اشخاص به سایت های مختلف و برنامه هایی مانند اینستاگرام گاهی افراد رژیم هایی را مورد استفاده قرار می دهند که توسط افراد غیر متخصص تدوین شده و درنتیجه ممکن است فرد کاهش وزن داشته باشند اما به عوارض کوتاه و بلند مدت این رژیم ها دچار شود.

این متخصص تغذیه در چهارمحال و بختیاری افزود: رژیم های نامطلوب کاهش وزن اثرات گوناگونی دارند که ساده ترین آن ها از ریزش مو آغاز می شود همچنین بازگشت غیرطبیعی چاقی در فرد، مشکلات قلبی، سنگ های کیسه صفرا و.

نیز از دیگر تاثیرات این رژیم های غیراصولی است بنابراین لازم است افراد درخصوص کاهش و افزایش وزن اصولی و صحیح اطلاعات کافی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدها و نبایدهای کاهش و افزایش وزن

بایدها و نبایدهای کاهش و افزایش وزن