مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 06:472022-03-05ورزشي

سفرهای استانی سران قوا نشانه کاهش فاصله مردم و مسئولان است


عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی سفرهای استانی سران سه قوه به ویژه رییس جمهور و هیات دولت سیزدهم را نشانه مردمی بودن مسئولان دانست.

- ایسنا/مازندران عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی سفرهای استانی سران سه قوه به ویژه رییس جمهور و هیات دولت سیزدهم را نشانه مردمی بودن مسئولان دانست.

علی کریمی فیروزجایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سفرهای استانی رییس جمهور به کاهش معنادار فاصله مردم با مسئولان منجر شده است.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با اشاره به نگاه مسئولان دولتی به مردم ادامه داد: دولت سیزدهم مردم را رکن اساسی انقلاب می داند و از این رو دائم با آنها در ارتباط است.

نماینده مردم بابل یکی از دستاوردهای سفر استانی دولت را افزایش امید در دل مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر برای رفع مشکلات عنوان و خاطرنشان کرد: مردم عمق استراتژیک نظام اسلامی هستند و از این رو ماموریت اساسی مسئولان در عرصه حکمرانی توجه به مردم است.

این مسئول پارلمانی با تجلیل از رویکرد روسای قوای مجریه، مقننه و قضاییه که به سفرهای استانی نگاه جدی دارند افزود: وحدت و انسجام قوای سه گانه کشور سرعت حل مشکلات بنیادی را شتاب می بخشد.

کریمی فیروزجایی تغییر نگرش مسئولان به ظرفیت های استانی را برای کمک به مشکلات کلان ملی از ثمرات دیگر این سفرها عنوان و تصریح کرد: ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرهای استانی سران قوا نشانه کاهش فاصله مردم و مسئولان است

سفرهای استانی سران قوا نشانه کاهش فاصله مردم و مسئولان است