مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 00:472022-03-04حوادث

قتل در پره سر شهرستان رضوانشهر/ قاتل فراری دستگیر شد


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به وقوع یک فقره قتل در پره سر شهرستان رضوانشهر، گفت: قاتل فراری کمتر از دو ساعت در شهرستان رودبار دستگیر شد.

- ، سرهنگ مجید رسول زاده فرساد بعد از ظهر جمعه در گفتگو با رسانه ها با اشاره به وقوع یک فقره قتل در شهر پره سر، اظهار کرد: این قتل در یک خانه ویلایی در شهرستان رضوانشهر رخ داده است.

وی افزود: بعد از دریافت گزارش این قتل، بررسی موضوع و دستگیری قاتل در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان در ادامه با اشاره به حضور مأموران پلیس در صحنه حادثه، افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد خانمی که همراه مقتول در ویلای شخصی او بوده بلافاصله پس از وقوع قتل توسط قاتل از محل متواری شده است.

وی ادامه داد: پس از تحقیقات گسترده و ردگیری های پلیس، این خانم متواری دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد همسر وی به اتفاق همدست خود به محل اقامت مقتول و همسرش در ویلای شخصی مقتول مراجعه و پس از درگیری فیزیکی، سرانجام وی را با ضربات قمه به قتل رسانده است.

سرهنگ رسول زاده افزود: پلیس سرانجام با اشرافیت اطلاعاتی و پیگیری های فنی موفق شد محل تردد متهمان را شناسایی و پس از انجام هماهنگی قضایی، هر دو متهم متواری 27 و 29 ساله که قصد خروج از استان گیلان داشتند را شناسایی و ظرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل در پره سر شهرستان رضوانشهر/ قاتل فراری دستگیر شد

قتل در پره سر شهرستان رضوانشهر/ قاتل فراری دستگیر شد