مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 00:472022-03-04فرهنگي

مهوش وقاری: سریال ها مخاطب قبل را ندارند/مدیران بحنبند


مهوش وقاری، بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون که سال ها به دلیل بیماری همسرش ـ زنده یاد محسن قاضی مرادی ـ به اختیار خودش در عرصه تصویر فعالیتی نداشت، - اکنون در دو سریال تلویزیونی ایفای نقش کرده است.

وقاری که سال ها از تلویزیون دور بود، معتقد است: سریال های تلویزیون دیگر مثل گذشته مخاطب ندارند و این اتفاق خوبی نیست؛ بهتر است مدیران کمی بجنبند و بیدار شوند.

این هنرمند در گفت و گویی با ایسنا درباره غیبت سه ساله اش در عرصه سینما و تلویزیون، گفت: بله؛ درست است، من مدت ها بود به خاطر بیماری همسرم کاری قبول نمی کردم ولی اتفاقاً اخیراً برای یک سریال به کارگردانی آقای محمود معظمی دعوت به کار شدم و دو ماه پیش بود که کارم را در آنجا تمام کردم.

این مجموعه با عنوان مارماهی برای تلویزیون ساخته شده اما ممکن است نامش تغییر کند.

همچنین در یک سریال دیگر با نام جناب عالی به کارگردانی آقای عادل تبریزی با موضوع طنز بازی داشتم که در آنجا هم کارم تمام شده و اتفاقاً هر دو کار به طور همزمان باهم اتفاق افتاد.

او درباره همکاری اش در دو سریال تلویزیونی و اینکه چه احساسی داشت بعد از چند سال دوری از بازیگری مقابل دوربین رفت؟ چنین پاسخ داد: در رابطه با سریال مارماهی که قبلا با آقای معظمی کار کرده بودم و سابقه همکاری با ایشان را داشتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهوش وقاری: سریال ها مخاطب قبل را ندارند/مدیران بحنبند

مهوش وقاری: سریال ها مخاطب قبل را ندارند/مدیران بحنبند